Summa sidvisningar

söndag 16 oktober 2011

AWARD..

haha, jaha Allex Ballex, award it is..Här kommer mina svar på de 5 "frågorna"

När ingen ser, eller hör mig: Så sjunger jag och dansar supertöntigt framför spegeln i badrummet.


Jag går aldrig hemifrån utan: Adrian, hemnycklar och telefonen


Min blogg heter som den gör för att: ja säg de, ingen aning. Meya är er ett namn jag alltid älskat och som förhoppningsvis en av mina kommande döttrar ska få bära som namn. Har även Meya som nickname när jag spelar Counterstrike och Battlefield.


Om jag vågade skulle jag: Hoppa fallskärm


Om 10 år kommer jag : Avla ungar på löpande band och flytta till ett större hus:) Leva livet med familjen och förhoppningsvis resa mycket!

Fick denna uppgift av www.disktrasan.blogspot.com

Ger uppgiften till: INGEN! :)

1 kommentar:

  1. nääämen tusan Emma, jag hade ju tänkt skicka en Award till dig juh :)

    SvaraRadera