Summa sidvisningar

tisdag 8 november 2011

Idag blir hjärtat hela 6 veckor gammal. Och han bara växer för varje dag:)
Ska bli jätteintressant på nästa rdg besök och se om han lagt på sig ytterligare ett kilo..då är han 8 veckor.. Hur mycket vägde era när dom var 8 veckor?

Är duktigt pissed på att inte amningen har fungerat så som jag hoppats på. Kanske man kunnat få tappa alla kilon man la på sig med hjälp av amningen, men nej..Nå jag får skärpa mig med allt skräp man påtar i sig istället..Efter nyår blir de att köra ett par veckor soppor igen och träning..måste leta upp mitt träningskort bara..
Fotade lite igår och fick några fina bilder på mitt lilla hjärta



Mitt söta öde

1 kommentar:

  1. Vilka fiiina bilder =) Leija vägde 5400 g då hon var ca 8 veckor, men nu måste hon gått upp minst 1 kg, riktig klimp har hon blivit, ska dit den 22.11 igen, spännande är det med dessa besök =) Kram

    SvaraRadera