Summa sidvisningar

måndag 14 november 2011

Kattungar, mys och annat gött:)

Jadå, 5 små krabater kom de igår. Sötisar allehopa men inte alls lika den första kullen!
Så är nån intresserad så säg till, kan lägga upp bilder!
Idag har Adrian och jag chillat mest. Han vaknade första gången vid 03.00 men gnällde fram till 05.30, somnade en stund och sen steg vi upp vid 07.20..!
Kastadde oss på soffan och kollade på Nyhetsmorgon en stund men sen slocknade vi bägge två och sov till 10.00. Så mys! Solen lyste när vi vaknade och jag hann för en stund bli riktigt glad! Men den försvann lika fort som vi vaknade..:/
Hämtade två av mina favoritfilmer Twister och Independence day som jag garanterat sett 15 ggr/styck under min livstid..! Kollade på dom och myste med lillhjärtat hela dagen i väntan på att pappi sku komma hem och mysa med oss..:) Idag vart de så simpelt som köttbullar o potatis til l middag, såå gott! Stora hjärtat kan trolla en pulver-brunsås till en delikatess brunsås genom att tillägga massa annat gott, och voilaaa så är de värsta lyxen:)

Håller på småplanerar inför dopet lite grann. Ska dit och ställa i ordning på fredag! På onsdag måste jag baka lite grann också..

Imorrn ska vi till läkare och rådgivning x 2, superspännande och farftyyld dag så jag hoppas att natten blir bra! Nu ska ja kvällsmysa lite till:)
Hej med er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar