Summa sidvisningar

torsdag 3 november 2011

Veckorna springer verkligen...

Jag hinner inte ens knyta skorna!

Idag har Adrian sovit rätt mycket. Kan väl bero på att han inte sov alls på natten...:)
Var ut på morgonpromenad såfort de ljusnade vid 07.45-08.00, sen sov han till 11.00. Skönt att komma ut!
Ann-Louise var över och lånade en klänning, drack kaffe, käkade bullar och snackade skiit...:)
Sen kikade jag på tv3 play, på de jag lovat mig själv att inte titta på..
Värsta pojkvänsakademin...vidriga karlar..knäppa lättlurade tjejer..suck..men förstås så känner man sig ju nu tvingad att se nästa avsnitt bara för spänningens skull..:)
Måste till Hugos imorgon och hämta ut Adrians mössa från Me&I.. Ellospaketet skulle komma först i december..Där finns hans tomtedräkt till julafton, samt min ziperall för 26€ :)

Nu ha Tess och Linda vart här och myst en stund tillsammans med oss och tittat på ett avsnitt av Kungarna av Tylösand..Knäppgökar dom med.
Nu ha lilla hjärtat somna i famnen och vi väntar in en trött pappa som jobbat hela dagen och sedan vart på avdelningsmöte på jobbet..

Hej svej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar