Summa sidvisningar

fredag 9 september 2011

2 dagar till BF, känningar eller bara palleralla?

Ja, den sista veckan gick väl lite fortare än vad jag trott..Nu gäller de bara att vara kall och glömma tiden man kommer att gå över!:)

Trodde dock att nåt var på g inatt...Gick och la oss vid 23.30..Nicke somnade snabbt men jag låg och läset ett tag..vid 00.30 kom de plötsligt en hel hop med värkar som då kändes regelbundna och sådär lagom störande..från naveln--> ner och upp över stussen till korsryggen..höll på så ett tag, var upp på toa, kissnödig som sjutton som vanligt!:) Somnade till, vaknade igen vid 02.30, samma sak igen höll på ca 30 min till och från...upp på toa..tillbaka i säng..somnade, och tredje gången vid 05.30 samma runda, samma värkar i ca 30 min och sen sov ja till 10.00.Ingenting efter de..lite sammandragningar under dagen men annars har ja inte känt nåt alls..

Idag hade ju varit ett bra mycket bättre datum 090911 än om de blir på bf 110911..varför är jag så datumfixerad? 9/11 är inget fint datum att minnas..men så kan man ju inte heller tänka..Han kommer när han har bestämt klart.

Nu väntar jag hem min älskling, ikväll ska de va MYS kväll med idol och andra bra tv program eller nån film..Häj sväj!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar