Summa sidvisningar

tisdag 6 september 2011

håhå Jaaja!

Har varit lat och inte bloggat..eller så har jag inte varit lat och gjort vettiga saker istället=)?

Nu börjar fröken Lindström att tröttna på att gå runt som en stor tunna och vanka som en halt anka.
Nu märker man att hösten är här med alla program som börjar på tv. Ensam mamma söker, Idol, Halv åtta hos mig, Svenska hollywoodfruar och snart bönderna också:) Sen har jag ett stort bekymmer...
Har ju sålt sofforna våra, dom åker nästa veckas fredag typ. Men soffan som vi ska ha är de över 1 månads leveranstid på!?!?!?!?! BLÄÄ! Så jag får sitta på golvet i en månad och titta på idol. Men folk har de värre förstås...!:)

Lille grabben kommer vara en sumobrottare då han kommer ut. Han är sååå otroligt stark i sina kickar så att ja tappar andan!! De knarrar i revbenen när han studsar på..håh...Nå imorn ska vi till MVC för sista gången innan BF, sen ska ja börja gå hos nån ny IGEN om de är så att jag går över tiden...:(

Hör av mig imåårån.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar