Summa sidvisningar

fredag 16 september 2011

Ännu en dag!:)

Haha, ja de är tragiskt hur envisa kärringar kan vara..:)
Har ju en rätt stor Expedit bokhylla som vi har connectat med databordet, och de skulle vi nu då flytta upp till övervåningen igår kväll..Min älskade sambo försökte intala mig att vi behöver skruva sönder den för den är delvis för stor för att få upp i ett stycke i trappen, och för att de blir alldeles för tungt för mig..:) Men jag envisades med att de skulle gå så bra så och att de inte var så värst tungt, till en tredjedel av trappan, sen började jag nästan gråta av smärta och panikänsla av att de faktiskt inte gick att få den upp för trappan... Så de var bara att bära ner den och sedan skruva den i molekyler..älsklingen fixade allt själv mitt hjärta...Jag började med middagen istället.. Sen var Matilda och hennes nå kompisar över och hämtade sofforna! Härligt när de spöregnade, tur att vi hade presenningar att skicka med dem! Så sen släpade hjärtat ner två madrasser från gästdubbelsängen som vi så fint bäddade mysigt i, i vardagsrummet som temporära soffor tills vår nya kommer, och den får vi hem idag:) Sååå fin så fin..:) Imorse fick ja frukost på sängen + 2 panadol och mina preggovitaminer..kunde inte ens röra mig..haha, men nu är de bättre när man försökt röra lite på sig!:) Är man normal om man tillslut skrattar åt nåt som faktiskt gör skitont? Ja jag var tvungen att skratta åt mig själv imorse iallafall..kul.haha.

Ska betala lite bills nu och sen ta en powernap innan de bär oo till stan..! Puss hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar