Summa sidvisningar

tisdag 19 juli 2011

32+1 (33)

Japp! De var den veckan de! Tycker att veckorna går mycket långsammare nu än veckorna 20-30.. Börjar längta mer och mer efter liten..:)
Natten va vart bökig och jobbig, haft/har mystisk huvudvärk och haft sjukt ovanför höftknölarna när jag försökt svänga mig. Varmt och äckligt ha de varit så från 06 sov ja utan täcke, det var tamefan fint de:) Idag är de då somsagt akupunktur kl 14 som gäller! Hoppas hoppas de hjälper! Sjukintyget får jag först kl 16, har prövat ringa jobbet men inte fått nå svar..kan inte göra så mycket åt de inte. In till http://www.aland.com/familia och kika amningstuttkasse också idag + lite andra amningskläder:) Kanske åka en sväng via Sanne och handla skötväska av henne om hon behagar sig vara hemma:)
Sen måste de handlas mat också.

Updates follow..

1 kommentar:

  1. Jag brukar ha en bordsfläkt bredvid sängen som jag slår igång när det är olidligt ;) Av me täcke och på med den och sen är man i himmlen :P

    SvaraRadera