Summa sidvisningar

torsdag 21 juli 2011

håjj

Ja men de va väl en så viidrig trötthet som har hittat till mig idag. Om jag inte skulle vart så hemskt pissnödig och om kattungarna inte skulle röjjt slut på huset så skulle jag fortfarande ligga under täcket. Helt garanterat! Hade två papperspåsar vid vedspisen som var fulla med sånt som skulle den återvinningen, dom hade de hävt omkull och allt låg förstås ut över golvet. Millie, mamma till kattungarna satt och vålds-sket på kattsandslådan så jag vart brutalt vansinnig då hon i vanliga fall ALLTID går ut, så hon åkte ut med arsle först genom kattluckan och fick med sig några brutala ord om att aldrig mera återvända vilket i sin tur ledde till att jag satt på köksgolvet och grät över min elakhet i ca 10 minuter, sen gick jag ut och bad om ursäkt för mitt beteende..

Lagade sedan lite frukost och slo igång en Beck film, somnade och sov till 14.00. DE va fint.

Gårdagen minns jag knappt..!? Tandläkaren va ja till, just de..Men det var ju lika menlöst som en tom plastpåse, hade bokat tid för undersökning och lagning men näjj, de fick jag ju inte utan skulle komma tillbaka och laga nästa vecka. Blev inlindad i nån blyförpackning då de skulle ta röntgenbilder...Puff, tappade ju andan när man fick de över sig!Vägde ju faktiskt bly!:)

Sen va ja ut till Dalkarby och hämtade en amnings-bh från Cecilia och sedan vidare in till tjÄna och handlade åt mig en skötväska av Sanne för en 10:) Sedan åkte jag ut till Hammarlandet och tittade på när Tess och hennes mammsing tvättade mattor för fulla muggar! Duktiga var dom:) Åkte sen hem till hennes mamma och käkade grismunkar och blåbärspaj..:) DE VA GOTT!

Sen drog vi till Hugos där jag hämtade ut ett ellos paket med världens sötaste baby kläder:) Därefter vidare till bovik en sväng men de var äckligt varmt och obekvämt så vi bestämde oss för att avsluta dagen vid Öra glasskiosk, de va också fint. En veckas kaloriintag fixat på 3 timmar.

Nej nu ska jag ta mig ett glas iskallt vatten och lägga på nästa Beck film i väntan på att mitt hjärta ska komma hem:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar