Summa sidvisningar

tisdag 19 juli 2011

Dagen till sin ändaa!

Och så har en till dag skenat iväg, de känns som att en vecka innehåller typ 45 dagar för tiden går så extreeemt sakta i sin helhet!

Stack till stan vid 13.00 tiden, var och små shoppade till apoteket:) En febertermometer för små bebisar, lite salvor och lite panadol. Åkte sen vidare till BB och fick min akupunktur, var ljuvligt skönt! Fick en nål i vardera hand, fyra i ryggen, en i skinkan, en i låret och en i vardera knäveck. Efteråt hade jag dock rätt ont i armen men de släppte efter ca en timme..:) Dock har jag inte märkt nån minsta skillnad ännu, vet inte hur snabbt man ska märka skillnad förstås..Ska dit på fredag igen kl 14. Efter de var jag och lämnade in sista sjukintyget till jobbet och därefter och shoppa lite på familia, köpte två underbara snuttefiltar- ska dock köpa fler uppsättningar av dom, 2 för 5 € med jättesöta figurer och färger! och en ascool nappflaska. Snackade crap med Sandra och sen åkte ja vidare. Träffade på sötaste Elin Englund mitt i stan så ja stanna och crappade lite med henne också:) Så kul att se henne då man inte sett henne på ca 2 år!:) Handlade lite käk och så, inhandlade även nappflaskborste och amningskupor. Nu är klockan jättemassor och vi har just ätit middag och jag har diskat. Nu blir de kvällsmys i soffan!

Puss!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar