Summa sidvisningar

torsdag 28 juli 2011

Plågsam dag..:)

Jaha, fullspäckad dag idag. Hoho.

Uppstigning 08.00 sån tur var, vaknade av åskan:) Älskade åskan kom till oss denhär gången, så nu passade jag på att spela in en liten filmsnutt så att jag inte ska glömma..:) Bar av till tandläkaren kl 10.15, slapp rotfylla utan lagade bara..Duktig var han idag tandisen, och hans praktikant skötare..!:)
Var bedövad upp i ögat fram till 13.30 tiden...sen minskade de..lätt jobbigt när man skulle försöka se normal ut på MVC besöket kl 12.45..:)

Där var allt i sin ordning, HB sjunkit till 125 men de gjorde ingenting, måste bara skärpa mig med järntabletterna som jag inte tagit på länge..SF 34, Hjärtljuden låg på 145 i vanlig ordning och grabben ligger stadigt med huvudet på sin plats neråt, lätt ruckbart.

Så nästa besök blir till Cecilia den 10/8, då är det bara 1 månad kvar till BF..:) Längtar så otroligt efter dig min älskade lille gosse! Helt galet.

Nu behöver jag lite mera åska så att jag kan andas igen..

Nej nu ska jag kasta mig på soffan en stund innan älsk kommer hem. Ikväll blir de bad i bovik tror ja och sen lite film mys!

Puss och kram!

3 kommentarer:

  1. jag vill oxå ha en månad kvar till BF... fast ser nästan så ut redan ;)

    SvaraRadera
  2. näj e de så? Du måste lägga upp nya bilder:)

    SvaraRadera
  3. ska se om jag kommer mig för nån dag att göra d =)

    SvaraRadera