Summa sidvisningar

söndag 17 juli 2011

Long day..

ÅÅh lång morgon då jag inte riktigt fick sova från 06, men jag sov 3 timmar mitt i dan istället:) Haft film race idag med älsklingen och ska snart fortsätta:) Behövde lite frisk luft så vi var ut på en promenad.. Otroligt skönt väder att promenera i och alla sommardofter är så ljuvliga. Och här på landet kan man ju gå i lugn takt..:) Annat e de i stan när man måste se hurtig ut:) Imorgon ska de ringas till BB och boka tid till akupunktur, på tisdag ska de ordnas med sista läkarintyget och på onsdag är det tandläkare som gäller. Fast jag skulle föredra att sova i tre dagar.

Häjj..!

3 kommentarer:

  1. Se hurtig ut i stan ?? Haha, då skulle du se mig valrossa runt med lodiskläder + keps, halvt krypande på morgonen, med doggen i släptåg, men jag förstår din tanke, alla ser ju inte lika lodiga ut som jag ^^ Hur mår du annars då , förutom foglossningen ? Kram

    SvaraRadera
  2. haha:D Hur skulle man nästans kunna springa naken baklänges med en gummianka i släptåg och ingen skulle höja på ögonbrynen..:)
    Förutom helvetesfogarna så mår ja bra, halsbrännan finns ju med en all day long men annars så sparkas och bökas de för fulla muggar:) kraam!

    SvaraRadera
  3. Okej, jodu, denna halsbränna är inte att leka med, inte heller fogarna...menmen, det kommer ju världens bästa ut av alla krämpor så man får stå ut bara =)

    SvaraRadera