Summa sidvisningar

måndag 18 juli 2011

Home alone..:/

Då är älsklingens semester slut, buhu. Vad ska jag nu fördriva dagarna med när jag inte kan ligga i soffan som en padda och titta på han jag älskar mest?

Får väl tvätta sängkläder igen och pilla navelludd om vartannat. Var iof och hämtade alla Beck filmer av pappa och Mari så jag skulle kunna gå igenom alla dom från början..

Dags att annonsera ut kattungarna också så att dom har hem inom en månad drygt. Måste ta lite nya bilder bara:)Ena ska mamma och Johan ha ivf.
Fick tid till akupunktur imorgon kl 14, ska bli riktigt spännande och se ifall jag är en av dom få de biter på. Har ju provat använda fogbälte nu i snart 1 ½ vecka och de går bara att ha när man är uppe och går men hur mycket är man de då under en dag hemma?`kan ju inte böja mig med bältet på och definitivt inte sitta så de gick inte alls..:/
Nånnå, sånt är livet:)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar