Summa sidvisningar

torsdag 14 juli 2011

Mvc besök!

Men gääsp va tidigt, 09.00.
Har ju faktiskt lyckats skämt bort både mig och Nicke med att sova till minst 09.30 alla morgnar nu under hans semester. Nåja.
Träffade Cecilia idag, allt var så bra de kunde vara:) Mitt RR var toppen på 125/65, vikten + 800 gram, Hb stigit ytterligare till 128. SF måttet låg på 33. Lilla grabben låg långt ner med huvudet och med fötterna rakt upp i magsäcken o resterande organ:) Inte undra på att halsbrännan varit värre.
Gick igenom min förlossningsplan som jag och nicke skrivit och den var tipp topp! Tillkommer säkert lite ännu..

Nåå, nu ha jag just lagt på en tvättmaskin. Bestämde oss för att tvätta upp ALLA sängkläder nu när vi flyttade ner sovrummet. Och de var ju inte lite tvätt de inte. Men snart är de tomt!
Älskling är duktig idag och fixar taklisterna till sovrummet. Sen är de bara 2 eluttag kvar + att måla klart i garderoben sen är sovrummet klaart!

3 kommentarer:

  1. Mitt SF mått låg också på 33 igår när jag var dit :)

    SvaraRadera
  2. yey, härligt:) Men jag ifrågasatte ökningen (5 cm på två veckor) och hon sa att de helt och hållet beror på vem sm mäter, eftersom jag har haft tre olika som mätt de senaste gångerna..:)

    SvaraRadera
  3. Jisses 5 cm!? Ja, det skulle jag också ifrågasätta. :) Men det är ju faktiskt så att dom mäter lite olika och jag har för mig att Cecilia tar "stora mått" :)

    SvaraRadera